Regler Och Vanliga Frågor – FAQ

Regel

FAQ —

Endast en anslutning per konto.

Du får inte använda ditt konto på flera enheter samtidigt, även om det är samma hushåll. Bara om du har ett familj abonnemang (Duo och plus)

Det går bra att använda på flera enheter så länge det aldrig används samtidigt.
Förbjudet att dela med sig av sitt konto till vänner, familj etc.

Du ansvarar själv för att se till att kontot inte hamnar i fel händer.

Att hoppa för snabbt mellan IP adresser är förbjudet då detta inte anses som normal användning.

Regler för provkonton

Förutom ovanstående gäller även:

Endast en Prov per hushåll!

Fyll INTE i Prov Form mer en gång, men det har blivit ett misstag så maila oss på peoplestv@protonmail.com så korrigerar vi det.

Prövningskontot är giltigt från den sekund du får det i din inkorg och 60 minuter framåt.

Sök inte efter ett testkonto om du inte har tid att använda det, du får inte något senare eftersom du missade eller inte behövde använda det.

Vad krävs för att testa din tjänst?

Allt som krävs är att du har internetuppkoppling.

Hur snabbt behöver jag internet?

Minst 8mbit / s för SD och minst 30mbit / s för HD & FULL HD. Vår rekommendation är att du har minst 30 mbit / s för dem att fungera medsols.

Kan jag använda mitt prenumeration på flera enheter?

Det kan du göra, du kan ansluta ditt konto på flera olika enheter men bara köra en åt gången.

Om du vill kunna använda mer samtidigt måste du köpa antingen ett Familj Konto.

Kontakta oss för priset @ Peoplestv@protonmail.com

Eller gå till ‘Affären’

Hur gör jag en beställning?

Du kontaktar oss via Live Chat och väntar på att någon av oss ska svara. Vi hjälper dig med betalningsinformation. Eller tryck denna knappen ‘KÖP’

Vilka kanaler ingår? Vad ingår i paketet?

Över 50,000+ TV-kanaler och mycket VOD-filmer (video on demand) ingår för endast 1299 SEK / år.

Vi har alla svenska kanaler från: Cmore, Viasat, ViaSport, Viaplay, Dplay, Strive, Discovery, Film och Entertainment.

Allt på ett ställe, ENDASTPeoplesTV